Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Ψήφισε Τώρα: Πανευρωπαϊκή ψηφοφορία για τους δυο Πράσινους επικεφαλής υποψήφιους

από την σελίδα του Ευρωπαϊκού Πράσινου Κόμματος, greenprimary.europeangreens.eu


Η Ευρώπη πρέπει να επανασυνδεθεί με τους πολίτες της. Ο μόνος τρόπος για την αντιμετώπιση της συνεχώς μειούμενης εμπιστοσύνης στην ΕΕ είναι να δοθεί στους πολίτες ισχυρή φωνή στη διαδικασία λήψης αποφάσεων που αφορούν την Ευρώπη. Εμείς οι Πράσινοι υποστηρίζουμε σθεναρά τη διασφάλιση μεγαλύτερης συμμετοχής σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Γι' αυτό, σας δίνουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε τους δύο κορυφαίους Πράσινους υποψηφίους μας για τις Ευρωεκλογές του 2014. Για να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το ενημερωτικό δελτίο μας σχετικά με το πολιτικό πλαίσιο των Πράσινων Προκριματικών Εκλογών.
Οποιοσδήποτε εντός της ΕΕ, ηλικίας 16 ετών και άνω και ο οποίος υποστηρίζει τις αξίες, τους στόχους και το έργο του Ευρωπαϊκού Πράσινου Κόμματος μπορεί να συμμετέχει μόνο μία φορά στις Πράσινες Προκριματικές Εκλογές. Η περίοδος ψηφοφορίας αρχίζει στις 10 Νοεμβρίου 2013, ώρα 12:00 (ώρα Κεντρικής Ευρώπης) και τελειώνει στις 28 Ιανουαρίου 2014, ώρα 18:00 (ώρα Κεντρικής Ευρώπης).
Οι υποψήφιοι/ες:


Europe Écologie Les Verts
Federazione dei Verdi
Bündnis 90/Die Grünen


Federation of Young European Greens

Όλες οι απαντήσεις εδώ: http://greenprimary.europeangreens.eu/frequently-asked-questions/el

Τι είναι οι Πράσινες Προκριματικές Εκλογές;

Γιατί το Ευρωπαϊκό Πράσινο Κόμμα διοργανώνει τις Πράσινες Προκριματικές Εκλογές;

Γιατί οι κορυφαίοι υποψήφιοι είναι σημαντικοί για τις Ευρωεκλογές;

Ποιοι είναι οι υποψήφιοι;

Πώς μπορώ να γνωρίσω τους υποψηφίους;

Ποιοι θα είναι οι Πράσινοι κορυφαίοι υποψήφιοι;

Γιατί επιλέγετε δύο κορυφαίους υποψηφίους;

Πού μπορώ να βρω τα αποτελέσματα των Πράσινων Προκριματικών Εκλογών;

Αυτές οι προκριματικές εκλογές μέσω διαδικτύου είναι ασφαλείς;

Γιατί μπορούν άτομα 16 ετών να ψηφίσουν;

Τι σημαίνει #GreenPrimary (Πράσινες Προκριματικές Εκλογές);

Πώς μπορώ να συμβάλλω στην προώθηση των Πράσινων Προκριματικών Εκλογών;

Αν κάνω μία δωρεά αφού ψηφίσω, τι πρόκειται να κάνετε με τα χρήματά μου;

Τι πρέπει να γνωρίζω για να ψηφίσω στις Πράσινες Προκριματικές Εκλογές;

Πώς μπορώ να ψηφίσω;

Τι χρειάζομαι για να ψηφίσω;

Ποιος μπορεί να ψηφίσει και πότε;

Γιατί πρέπει να παρέχω τον αριθμό του κινητού μου;

Δεν έχω κινητό τηλέφωνο ή ηλεκτρονική διεύθυνση. Μπορώ, παρόλ' αυτά, να ψηφίσω;

Δεν έχω λάβει ηλεκτρονικό μήνυμα ενεργοποίησης. Τι πρέπει να κάνω;

Ενεργοποίησα τον λογαριασμό μου, αλλά δεν έλαβα ηλεκτρονικό μήνυμα με την ID (ταυτότητά) μου ως Συμμετέχοντας. Τι πρέπει να κάνω;

Πληκτρολόγησα λάθος την ηλεκτρονική μου διεύθυνση. Τι πρέπει να κάνω;

Δεν έλαβα SMS με τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι πρέπει να κάνω; 

Πληκτρολόγησα λάθος τον αριθμό του κινητού μου. Τι πρέπει να κάνω;

Πόσους υποψηφίους μπορώ να ψηφίσω;

Πώς γνωρίζω ότι η ψήφος μου έχει προσμετρηθεί;

Γιατί δεν έλαβα ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας ψηφοφορίας μου;

Μπορώ να διορθώσω την επιλογή μου;

Μπορώ να αλλάξω την ψήφο μου πριν από το πέρας των Πράσινων Προκριματικών Εκλογών;

Δεν μπορώ να ψηφίσω μέσω διαδικτύου, γιατί;

Έχασα την ID (ταυτότητά) μου ως Συμμετέχοντας ή τον κωδικό πρόσβασής μου - πώς μπορώ να ζητήσω νέα στοιχεία σύνδεσης;

Έλαβα ένα μήνυμα το οποίο αναφέρει ότι η συνεδρία μου έχει λήξει, τι πρέπει να κάνω;

Πώς μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα;

Τι γίνεται με τα προσωπικά μου δεδομένα;

Τι θα συμβεί στα δεδομένα μου εάν δεν δώσω τη συγκατάθεσή μου προκειμένου να μεταβιβαστούν στο κόμμα των Πρασίνων της χώρας μου;

Εξακολουθώ να αντιμετωπίζω προβλήματα με την ψηφοφορία στις Πράσινες Προκριματικές Εκλογές. Τι πρέπει να κάνω;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...